İKİNCİ BLOG MACERASI

Yeni bir maceraya bugün yelken açmış bulunmaktayım. Kafamın içinde biri var, sürekli konuşup duruyor. Konuşan bu adama engel olmaktansa ona da bir şans vermeye karar verdim ve serbest bıraktım cümlelerini. Bunun için ilk adım olarak ona yeni bir sayfa açtım. Bundan sonra iki koldan yazmaya devam edeceğim. İş yükümde herhangi bir artma olmayacak, zira insan kendi kendine eğlenirken herhalde yorulmaz. Öyle değil mi?


Bir yandan Vivaldi dinleyen bir yandan da saptamalarıyla gereğinden fazla gereksizliğe boğulan bu adamın yazılarının adresi :

http://tespitlerkomedyasi.blogspot.com/

Uğradığınızda tebessüm etmeden ayrılmamanız ümidiyle…

8 yorum:

Zeugma dedi ki...

Bloglarınız çok güzel.
Vivaldi'ye bayılırım..
Tebessüm ettim ve ayrılıyorum...

Nev'i Şahsına Münhasır Kişilik dedi ki...

Teşekkürler; tebessüm etmenize sevindim sayın Zeugma :)

Mörşıl dedi ki...

kafa içindeki sesli canavarları bilirim. anlaşma imzalaman hoş olmuş :)
güzel geceler :)

G R İ ❥ dedi ki...

ama burasi da guzelmis ..

bloglar arasinda diaspora olmasin sakin sayin nev'i ... : )

Nev'i Şahsına Münhasır Kişilik dedi ki...

Burası benim gönül bahçem sayın Lô-Lâ, istesem de kopamam ki :)

G R İ ❥ dedi ki...

buna cok sevindim desem cok mu abartmis olurum acaba : )

Nev'i Şahsına Münhasır Kişilik dedi ki...

Böyle düşünen birini gördüğüme çok sevindim. Bu şekilde karşılık veririm. Katılmıyorum abartmış olduğuna kısaca ;)

G R İ ❥ dedi ki...

sevindim vol Ii

: )